FANDOM

World's End (ワールドエンド) jest szóstym Servampem - Servampem Nieumiarkowania w Jedzeniu i Piciu. Status jego Eve jest nieznany.

Wygląd

World's End ma białe włosy i bladą skórę. Przez to, że jest wampirem, jego oczy są czerwone i posiada kły. Na jego policzku można zauważyć trzy czarne, owalne znamiona. Od jego obojczyka aż do jego spodni ciągnie się kolejne znamię. Nosi czarną krótką koszulkę z dwoma żółtymi pionowymi paskami. Jego spodnie także są żółte. Na szyi ma zawieszony naszyjnik, do którego przyczepiony jest widelec.

Osobowość

Jako Servamp nieumiarkowania, zawsze jest bardzo głodny. Gdy się pokazuje, gryzie kostki lodu i mówi, że umiera z głodu. Często powtarza, że nie ma pieniędzy. Jest nieznośnie głośny i nie dba o to, czy komuś to przeszkadza. World's End przekłada swoje przekonania i zasady ponad życzenia innych.

Nie potrafi skrzywdzić: uroczych rzeczy (niemowlaki, małe zwierzęta), dzieci, kobiet, starych ludzi, słabych/chorych, co znacznie skraca listę rzeczy wobec których może użyć siły. Jest zły w przyznawaniu się do swojej "miłej" strony. Tak jak wtedy, gdy powiedział innym, że zaniósł starszą babcię do domu tylko dlatego, że stanęła mu na drodze.

Historia

Fabuła

Umiejętności

Parametry

  • Siła: 10/10
  • Taktyka: 1/10
  • Kooperacja: 4/10
  • Umysł: 7/10
  • Aparycja: 3/10
  • Apetyt: 10/10

Cytaty

Ciekawostki

  • Nie ma problemu w zjadaniu kostek lodu.
  • Jest spłukany przez większość czasu.
  • W rozdziale 40 jest powiedziane, że spędza dużo czasu we Włoszech.
  • Lawless nazwał go "Wor-kun".
  • Jego zwierzęca forma to świnia.
  • Jego ulubionym jedzeniem jest mięso.