FANDOM

Tetsu Sendagaya (千駄ヶ谷鉄) – to 14-letni chłopak i jedyny dziedzic ośrodka Onsen „Białe Źródła”. Jest również Panem Servamp'a Pychy Hugh the Dark Algernon III. Pomimo swojego wieku jest bardzo silny i potrafi rozwalić coś gołymi rękami.

Wygląd

TetsuProject

Projekt Tetsu

Tetsu ma średniej długości blond włosy, grzywkę z obu stron przypina dwoma niebieskimi wsuwkami, które pasują do jego, również niebieskich, oczu. Jest wysokim i umięśnionym, jak na swój wiek, chłopcem.

Przeważnie ubrany jest w białe spodnie z brązowym paskiem i czarne buty. Na niebieską koszulę nakłada białą kamizelkę, a na szyi ma przewieszony szal z logiem „Białych Źródeł” i błękitnymi końcówkami.

Wszędzie nosi ze sobą czarną trumnę, która jest jego niestandardową bronią jako Eve.

Osobowość

To spokojny i zrelaksowany chłopak, który ma niezwykle proste myślenie w rozwiązywaniu problemów. Swoją niewiedzę nadrabia siłą oraz nie stara się ukryć faktu istnienia wampirów gdy wszędzie zabiera ze sobą trumnę Servamp'a Pychy. Tetsu jest bardzo szczery, czym czasem nieumyślnie obraża innych, jednak jest bardzo przyjazny i szybko nawiązuje przyjaźnie.

Historia

Z opowieści Hugh dowiadujemy się, że gdy Servamp przybył do Onsen "Białe Źródła" Tetsu starał się spełnić wszystkie zachcianki wampira czym zdobył jego przychylność.

Nie wiadomo jednak jakim prezentem obdarował Servamp'a podczas zawarcia kontraktu.

Fabuła

Umiejętności

Siła - Tetsu jak na swój wiek jest bardzo silny i bez pomocy swojej broni potrafi rozwalić krzesło lub inne rzeczy.

Trumna - jest to jego broń, którą stosuje również jako reklamę i tarczę podczas ataków. Podczas ataków uderza nią przeciwnika z dużą siłą. Posiada też specjalny atak z powietrza, który zakazuje mu jego Servamp.

Cytaty

  • „Mojej trumience krzywdy nic nie zrobi” (do Mahiru)
  • „Zapomniałem, że wampir śpi w środku” (po wybuchu bomby)
  • „Może zostaniesz maskotką mojego Onsenu?” (do Kuro)
  • „A może by go rąbnąć z całej siły, aż mu spadnie ze łba ta czapeczka? (podczas walki z Jeje)

Ciekawostki

  • Ulubionym kolorem Tetsu jest ciemny niebieski.
  • Przez swoją posturę jest często mylony z 18/19-sto latkiem.
  • Przy każdej okazji reklamuje Gorące Źródła (na trumnie, czy podczas walki z Popiołami).
  • Do jego pracy w Onsen należy przyjmowanie gości i dbanie o ich dobre samopoczucie.
  • Jego słabą stroną jest nauka, jednak jest bardzo dobry z WF-u.
  • W szkole należy do klubu kaligrafii.
  • Jego ulubioną potrawą jest pieczony manjuu.
  • W pierwszym sondażu popularności był na 7 miejscu, wraz z Licht'em. Oboje zyskali 1535 głosów.
  • Hugh uważa że krew Tetsu jest nietypowa i smaczna dlatego jej smak go przyciągnął do miejsca gdzie ''pracuję'' chłopak