FANDOM

Otogiri jest jedną z podklas Tsubakiego . Jest jedyną znaną kobiecą podklasą Tsubakiego.

Wygląd

Otogiri to młoda ok. 20-letnia kobieta o jasnej karnacji blado fioletowych włosach i czerwonych oczach. Nie jest wysoka i zazwyczaj nosi białą krótką sukienkę z liliowymi wykończeniami. We włosach ma wplątane dwa czerwone kwiaty a na nodze ma zawiązaną czarną chustę (symbol podklas Tsubakiego).

Osobowość

Otogiri jest bardzo spokojna i rzadko kiedy mówi. Prawie nigdy nie ukazuje emocji. Jest stoicka i obojętna, ale także ostrożna i inteligentna w porównaniu z resztą podklas Tsubakiego. Mówi, że czuje się zawstydzona w wyniku wielu działań melancholii. Otogiri traktuje Tsubakiego z szacunkiem. Jest wobec niego lojalna i posłuszna.

Fabuła

Otogiri debiutuje w rozdziale 7 podczas walki Mahiru i i Sakuyi. Kiedy Berukia jest nieprzytomny, używa swoich nici do manewrowania jego ciałem, by walczyć z Lily . Udaje jej się odciąć jego nogę. Używa Beruki i Sakuyi jako marionetek z wyższego piętra, aby łatwiej było nimi poruszać. Kiedy wszyscy toną w mroku z powodu szału Kuro , wyciąga z tego jej towarzyszy. Potem postanawia wycofać się po zobaczeniu Mikuniego i Jeje , stwierdzając, że trzy serwampy są zbyt ciężkie do pokonania.

Kiedy Mikado Alicein wraca do domu, Otogiri jest przebrana za pokojówkę rodziny Alicein. Wykorzystuje swoją zdolność do kontrolowania marionetek , aby zerwać więź między Lilym a Misono .Lalka Lily ukrywa rzeczy i wspomnienia przed Misono, więc ten ucieka, zdenerwowany przez to. Właściwy Lily stara się biec za nim, ale zostaje zatrzymany przez Otogiri. Przestaje się ona ukrywać i angażuje się w bitwę z personelem Alicein. Postanawia przejąć nad nimi kontrolę. Wiąże Mitsuki i Dodo razem a ten przykłada jej nóż do szyi. Potem używa lalki Lily dźgając Dodo w plecy za pomocą noża. Po zrobieniu tego, sprawia, że ​​lalka Lily zachodzi oryginał od tyłu, niszcząc jego zegarek kieszonkowy i tym samym kontrakt z Misono . Potem ucieka na dach i tam spotyka Mahiru. Pozwala mu porozmawiać z Tsubakim przez telefon, zanim odejdzie.

Zdolności

Sznurki - Otogiri używa sznurków przeciw jej wrogą podczas walki i może manipulować innymi jak lalkami. Często chowa się w bezpiecznym miejscu podczas używania tej umiejętności. Potrafi przywiązać nici do innych ciał i naśladować ich głos, kontrolując je tak, by wyglądały, jakby osoba poruszała się sama.

Cytaty

"Tsubaki jest dla nas wszystkim.." Do Machiru

"Trzy servampy? Wracamy"

Ciekawostki

  • Otogiri wydaje się dobrze grać w mahjonga, pokonuje nawet Tsubakiego w grze.
  • Otogiri lubi makaron.
  • W 4 tomie Tsubaki drażni Belkię i Sakuyę, mówiąc, że zakochali się w Otogiri, ponieważ wykorzystuje ona swoją urodę, aby zgodzić się z jej zdaniem.
  • Zerwała więź między parą pożądania.
  • W pierwszej ankiecie popularności zdobyła czternaste miejsce ze 160 głosami.
  • Jej angielska aktora głosowa jest zaręczona z aktorem głosowym Tsubakiego.
  • Jej znak zodiaku to waga.