FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Hugh the Dark Algernon III (ヒュー・ダークアルジャーノンⅢ) — jest jednym z ośmiu Servamp'ów, jako Servamp Pychy. W hierarchii rodzeństwa ma numer drugi, czyli jest jednym ze starszych wampirów ale młodszym od Kuro. Imię otrzymał od swojego pana Tetsu Sendagayi, jednak przez długą nazwę nazywany jest jedynie Hugh. Znany jest również pod imieniem Old Child.

Wygląd

HughProject

Projekt Old Child

Hugh jest najmniejszym z Servamp'ów, mierzy jedynie 80 cm. Ma średniej długości czarne włosy, lekko kręcone i jak każdy z rodzeństwa czerwone oczy i wampirze kły. Na lewym oku nosi monokl, a na głowie cylinder dodający mu około 35 cm. Jego styl ubioru przypomina gotycki, nosi długi czarną pelerynę z czerwonym wnętrzem i marynarkę, również czarną z czerwonym wnętrzem, a pod nią białą koszulę. Pod szyją ma złotą zapinkę z czerwoną wstążeczką, która trzyma pelerynę. W dłoni trzyma długą fajkę.

W swojej zwierzęcej formie jest czarnym nietoperzem z małym monoklem na lewym oku.

Osobowość

Jako Servamp Pychy Hugh jest bardzo arogancki, uważa siebie za jedynego, prawdziwego wampira. Poszukuje Eve jedynie z czystą krwią, spadkobierców wielkiej fortuny lub dorobku.

Często nazywa swojego pana, jak i wszystkich wokół, głupcem. Mówi ze specyficzną manierą, najpewniej pozostałość po długim czasie spędzonym w Wielkiej Brytanii.

Hugh jest bardzo dziecinny, gra z Kuro w gry na konsoli i szybko się dekoncentruje. Widać to szczególnie gdy sytuacja wymaga powagi, np. podczas pierwszego spotkania z Mahiru i Kuro, oraz na szkoleniu z Mikuni, kiedy to jego uwagę przykuł plac zabaw i huśtawka na nim.

Jest zawsze dobrze poinformowany o sytuacji, w której się znajdują, dzięki swoim podwładnym oraz wie najwięcej na temat „funkcjonowania” Servamp'ów.

Historia

Po raz pierwszy Hugh pojawia się podczas festynu kiedy Tetsu chowa walizkę z bombą w swojej trumnie, a po wybuchu wychodzi z niej Servamp Pychy, który akurat spał w środku.

Poznajemy go bliżej w domu Mahiru, mówi wtedy swoim towarzyszom o rozpoczęciu odliczania do końca świata, mając na myśli działania najmłodszego z rodzeństwa – Tsubaki'ego. Jego uwaga jednak szybko zostaje odwrócona przez podaną kolację.

Fabuła

Pojawia się po raz pierwszy jako nietoperz wypadając z trumny, która posłużyła do bezpiecznego zdetonowania bomby na festiwalu. Następnie po wyleczeniu ran w domu Mahiru przedstawia się jako Servamp Pychy Hugh the Dark Algernon III. Gdy rozpoczyna mówić o końcu świata jego uwaga zostaje rozproszona przez podane jedzenie. Po zganieniu przez Mahiru Hugh opowiada jak spotkał Tetsu.

Shirota zaprasza ich na ćwiczenia z Mikuni'm gdzie spotyka Snow Lily i Jeje, gdy Mikuni rozpoczyna trening jego uwagę przykuwa plac zabaw, na którym zaczyna się bawić.

Starszy Arisuin w końcu tłumaczy działanie oręża i Servampów, przez co Hugh wdaje się z nim w małą sprzeczkę, następnie pozwala Tetsu na użycie specjalnego ataku, dzięki któremu udaje się zrzucić maski Jeje.

Umiejętności

Transformacja: Hugh potrafi zmienić się nietoperza i człowieka do woli.

Cytaty

Ciekawostki

  • Jako drugi najstarszy Servamp jest najmniejszy i najbardziej dziecinny.
  • Zawsze nosi pelerynę i cylinder według wyobrażenia o wampirach.
  • Lubi pić sok pomarańczowy.
  • W pierwszym sondażu popularności Hugh był dwunasty. Zyskał wtedy 350 głosów.
  • Jego ulubione potrawy to krew i czekolada.
  • Jego ulubione napoje to krew i sok pomarańczowy.
  • Nie lubi czosnku.
  • Jego hobby to zbieranie plotek(zwłaszcza tych związanych z miłością) od jego podklas/informatorów.
  • Według niego, ma najwięcej podklas ze wszystkich Servamp'ów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki