FANDOM

Ten artykuł jest edytowany przez Yoru2202.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 3141 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Licht Jekylland Todoroki - jest znanym pianistą z Austrii, który uważa się za anioła. Jest Eve Lawless, Servampa Chciwości.

Wygląd

Lichtprojekt.jpg

Projekt Lichta

Jest chłopakiem średniego wzrostu. Ma czarne włosy, z białym kosmykiem z lewej strony. Jego oczy są szare. Często ma groźny wyraz twarzy.

Chodzi ubrany w czarną bluzę z kapturem, pod nią ma różową koszulkę bez rękawów. Na plecach nosi biały plecak ze skrzydełkami aniołka. Ma na sobie białe spodnie z różowym paskiem, oraz długie, czarne buty na niskim koturnie sięgające do kolan.

Osobowość

Chociaż Licht ma już 18 lat (w Austrii już pełnoletni), często zachowuje się jak naiwne dziecko. Myśli o sobie jak o aniele, oznacza to, że on wydaje się być daleko od rzeczywistości. Nawet jeżeli jest bardzo okrutny, szczególnie dla wampirów. Często kopie, bije, lub uderza swojego Servampa, ciągle powtarza że nienawidzi wampirów. Wydaje się, że on kocha zwierzęta (jak pokazano na płytach Drama CD). Nie rozpoznaje Servamp'ów w ich zwierzęcych formach.

Nigdy nie można zobaczyć go uśmiechniętego - zawsze ma poważne, lub gniewne spojrzenie. Łatwo na niego wpłynąć właściwymi metodami. Choć wydaje się być zimny i okrutny, nadal jest dzieckiem w sercu.

Historia

Jego matka jest słynną pianistką z Austrii, a jego ojciec - skrzypkiem z Japonii. Licht wychowywał się na wsi w pobliżu Wiednia. Kiedy był mały, lubił się wspinać na drzewa jak wszystkie inne dzieci. Nikt nie zmuszał go do gry na pianinie, sam chciał rozpocząć naukę.

Gdy ćwiczył grę na tym instrumencie wyobrażał sobie że doprowadza tłumy słuchaczy do łez. Kiedy miał siedem lat i brał udział w pewnym konkursie, jego rodzice (sami zajęci nieustannymi tournee) przybyli posłuchać jak ich syn gra na fortepianie. Bardzo się z tego powodu ucieszył. Jednakże ze stresu osiwiał w ciągu jednej nocy. Z nerwów miał w głowie zupełną pustkę. Ostatecznie włożony w ćwiczenia wysiłek nie poszedł na marne. Pewna osoba, słuchająca występu, nazwała jego muzykę "anielską". Licht ma jedno białe pasemko, gdyż tylko ta część włosów, nie powróciła do naturalnego koloru.

Fabuła

Anioł czy Diabeł?

Pewnego wieczoru Licht przemieszczał się ulicami Tokio niosąc ze sobą w klatce jeża, który tak naprawdę był jego Servampem. Todorokiego śledził [Mahiru|Mahiru Shirota] wraz z [Kuro|Sleepy Ash], myśląc iż chłopak więzi [Chciwość|Lawless]. Następnie czernowłosy skręcił w uliczkę, gdzie potem zaskoczył Mahiru tym że go zauważył. Skierował do niego pytanie brzmiące "Anioł? Czy Diabeł?", nie uzyskał od chłopaka odpowiedzi i przywołał pianino na którym zaczął grać, przez co Sleepy Ash runął na ziemię, dzięki czemu Licht dowiedział się że niebiesko włosy jest wampirem. Zaatakował Kuro kopniakiem. Kuro wylądował na ścianie, czarnowłosy znów zaatakował wampira nogą i Servamp wylądował na dachu. Licht skoczył za nim i przystanął na krawędzi budynku.

Umiejętności

Cytaty

"Anioł? Czy Diabeł" - Do Mahiru Shiroty

Ciekawostki

  • Jego ulubiony kolor to srebrny
  • Lubi kakigori (Japoński kruszony lód) oraz watę cukrową.
  • Jego imię - "Licht" z Niemieckiego znaczy ang. "Light" (czyli światło)
  • W przeciwieństwie do Mahiru i Misono, łańcuch kontraktu Lichta jest "podłączony" do jego prawej kostki a nie do nadgarstka.
  • Jego hobby to granie na pianinie, karaoke i wspinanie po drzewach.
  • Jego ulubiona ulica w Japonii to Harajuku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki