FANDOM

Ten artykuł jest edytowany przez YukiHyde.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 1026 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Lawless (ロウレス) — jest Servampem Chciwości. Posiada zawarty kontrakt z Licht Jekylland Todoroki. Często cytuje Szekspira i jest bardzo dobry w walce - szczególnie w szermierce. Jego obecne Eve nazwał go Hyde

Wygląd

Lawlessek

Projekt Lawlessa

Lawless ma blond włosy które są lekko spiczaste, oraz na grzywce trzy czarne pasemka. Dwa po bokach a jeden na środku. Jak każdy z rodzeństwa ma oczy koloru czerwonego. Nosi czarne (w anime czerwone), kwadratowe okulary. Ubrany jest w białą koszulę, której rękawy podwinięte są przy łokciach, pod nią ma naszyjnik, na koszulę nakłada pomarańczową kamizelkę oraz zawiązuje zielony krawat. Na szyi ma obwiązany długi, ciemnobrązowy szal. Nosi czarne rybaczki, czarno-pomarańczowe skarpety oraz podobnego koloru buty. Na lewej ręce ma bransoletki, zaś na palcach u tej ręki na środkowym palcu ma srebrny pierścień a na małym, złoty.

W swojej zwierzęcej formie, czyli jako jeż, ma on czarne kolce i trzy, odrębne, białe, które prawdopodobnie biorą się od jego pasemek na włosach. Jego ciało jest wtedy beżowe.

Osobowość

Jest on pozytywną postacią lecz ma tendencje do zabijania swojego Eve gdy ten się mu znudzi lubi się wygłupiać śmiać ale gdy sytuacja tego potrzebuje staje się poważny

Historia

Jego Pierwszą Eve była Ophelia, księżniczka małego kraju. Znalazła go wiszącego na linie, kiedy miała około 7 lat. Lawless był bardzo przywiązany do księżniczki i zakochał się w niej po dłuższym czasie. Słysząc iż wychodzi za mąż proponuje jej ucieczkę, gdzieś daleko, by mogła wieść spokojne życie. Zwłaszcza jak wisiało nad nią widmo zamachu, jednak nie wyraża ona swojej zgody i wychodzi za domniemanego kandydata. Jakiś czas później zostaje stracona w imię pokoju, co sprawia ogromny ból chciwości. Wracając z zebrania na które został zaciągnięty przez swoje rodzeństwo widzi zniszczone miasto. Wariuje przez, co przy nabywaniu nowego Eve, jak mu się znudzi po prostu go zabija . Sprawa zmienia się, gdy poznaje on 18 letniego Lichta Jekyllanda Todorokiego.

Fabuła

Umiejętności

Najlepszy szermierz

Jego zwierzęcą formą jest - jeż

Cytaty

Ciekawostki

  • Jego ulubionym jedzeniem jest szynka i ser.
  • Jego ulubionym napojem jest podwójne espresso.
  • Nienawidzi gdy jego nieskazitelna cera ma gorsze dni.
  • Lubi najróżniejszego rodzaju prace dorywcze i interesuje się teatrami.
  • Jego ulubionym kolorem jest złoty.
  • Ulubione miejsce w Japonii to Shibuya.
  • Często nazywany jest przez Lichta "Durnym Jeżem", "Kolczastym Krwiopicą" itp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki