FANDOM

Ten artykuł jest edytowany przez Emo0Girl.
Proszę, powstrzymaj się od wprowadzania zmian do czasu aż użytkownik, który dodał ten szablon, wprowadzi swoje zmiany.
Na tej stonie nie dokonano edycji od 5189 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika po dokonaniu zmian.

Doubt Doubt (ダウトダウト) – to Servamp Zazdrości i trzeci w kolejności ze swojego rodzeństwa. Jego Eve jest Mikuni Alicein, który nazwał go Jeje (ジェジェ).

Wygląd

JejeProject

Projekt Doubt Doubt

Jeje jest wysokim mężczyzną ubranym w długi, czarny płaszcz z długimi rękawami i mucetem przy szyi. W pasie, na krzyż, ma dwa pasy z nabojami. Na nogach nosi czarne kozaki na lekkim obcasie. Na szyi nosi kluczyk do nakręcania na rzemyku, a na głowie maskę z papierowej torby z dziurą na lewe oko. Na torbie ma jeszcze dwie dodatkowe, jedną z uśmiechniętą, a drugą ze smutną minką. Spod maski wychodzi długi, czarny, cienki kucyk. Oczy Doubt Doubt są czerwone i jak każdy z Servamp'ów posiada wampirze kły. Jako broni używa dwóch pistoletów.

Jako zwierzę przybiera formę czarnego węża z białymi oczami i żółtym krzyżem na głowie.

Osobowość

Jeje jest dość łatwowierny i wciąż nabiera się na obietnicę swojego Pana Mikuni'ego o wypiciu jego krwi. Jest małomówny, a jego odpowiedzi ograniczają się do pomrukiwań. Nienawidzi gdy jego Eve obiecuje mu swoją krew, po czym odmawia oddania jej, mimo to Jeje wykonuje jego polecenia i ufa, wierząc, że kiedyś ją otrzyma.

Historia

Doubt Doubt został sprowadzony do domu Alicein'ów przez Snow Lily i przez długi czas mieszkał w piwnicach posiadłości. Matka Mikuni'ego zawarła z nim kontrakt i zabiła Matkę Misono, a gdy próbowała zabić młodszego brata Mikunie'ego, ten ją zabił i sam zawarł kontrakt z Servamp'em nadając mu imię Jeje.

Fabuła

Umiejętności

Cytaty

Ciekawostki

  • Jego wiek jest nieznany.
  • Nie lubi kiedy jego torby są brudne.
  • Wiadomo, że Jeje chociaż raz pił krew Mikuni'ego, podczas zawarcia kontraktu.
    JejeDeszcz

    Doubt Doubt podczas deszczu z parasolem zamiast maski

  • Jest bardzo nieśmiały, mimo częstych ataków na Mikuni.
  • Pod płaszczem jest on uzbrojony w broń palną.
  • Jego ulubioną potrawą jest zupa z dyni.
  • Lubi sklejać statki w butelce.
  • Przed zawarciem kontraktu z Mikuni'm Doubt Doubt nie nosił maski z papierowych toreb.
  • Gdy jego maska się zniszczy, Jeje i Mikuni zakrywają jego twarz czymś innym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki