FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Snow Lily (スノウリリイ) — znany również jako Lily - nazwał go tak jego Pan (Eve), Misono Alicein. Jest najmłodszym z siedmiu Servampów i kocha się rozbierać bez względu gdzie on się znajduje, oraz czy ktoś jest w pobliżu. Zajmuje się sierotami, ma dla nich miejsce w rezydencji w dworze Alicein'ów.

Wygląd

ProjektSnowLily.jpg

Projekt Snow Lily

W ludzkiej formie ma średniej długości blond włosy. Z czubka jego głowy sterczą dwa włosy. Ma on czerwone oczy. Jak każdy wampir Lily ma wampirze kły.

Motylsnowlily.png

Snow Lily w formie motyla

Lily jest umięśnionym, wysokim mężczyzną. Nosi zazwyczaj różową koszulę. Nakłada na nią czarny płaszcz z długim rękawem, oraz z peleryną, która jest w środku czerwona. Rękawy są podwinięte i są koloru różowego. Na jego szyi wisi zegarek, który dostał od Misono. Nosi dodatkowo niezbyt szerokie, czarne spodnie.

All of Love w swojej motylej formie ma czarne czułki, tułów, oraz skrzydełka, jednakże, największe mają w środku różowe wypełnienie.

Osobowość

Lily jest wesołą oraz opiekuńczą osobą. Chociaż nigdy nie był dobry w walce, chce on chronić osoby które są mu cenne. Po tym jak matka Misono została zabita przez zazdrosną jego macochę, później gdy kobieta została zabita przez Mikuni'ego (starszego brata Misono a jej biologicznego syna), ponieważ chciała zabić Misono - Lily obawiał się, że gdyby Misono się o tym dowiedział - mógłby nienawidzić samego siebie za to, że się urodził i mógł też znienawidzić przez to pożądanie -pożądanie, które prowadziło ojca, by kochać się z inną kobietą. W końcu bał się, że Misono odrzuci go, ponieważ jest Servampem Nieczystości.

Historia

Niewiele wiadomo o jego przeszłości, ale kiedy Servampy miały decydować o "śmierci specjalnej osoby", był za.

Od pokoleń służył rodzinie Alcein'ów i nie wiadomo kiedy to się zaczęło. Może wzywać sieroty, które "uratował", aby chronić "młodych mistrzów".

Po śmierci swojego pana zawarł kontrakt z Misono, otrzymał od niego imię Snow Lily i zegarek należący do dziadka młodego Alcein'a.

Po zniszczeniu przez Otogiri więzi między Misono a Snow Lily celem stał się prezent (zegarek). W czasie ataku został przebity przez nóż, a z rany Snow Lily wydostały się popioły. "Młody Pan" obdarował go nowym zegarkiem, lecz Servamp stracił swą moc.

Fabuła

Umiejętności

Szafot Królowej Kier atak polega na unieruchomieniu przeciwnika na tronie i zniszczeniu przez kosę Servampa myśli poprzez ścięcie. Atak można aktywować gdy cel znajduje się w równej linii pomiędzy Eve a Servampem.

Cytaty

  • "Pozwolisz że się rozbiorę?"

Ciekawostki

  • Boi się pająków oraz swojej siostry The Mother.
  • Uwielbia jeść makaron i pić kawę, którą częściej pije niż herbatę.
  • Jego ulubione kolory to różowy i biały.
  • W Angielskiej wersji mangi jest on błędnie określany jako "ona", ale Lily jest stuprocentowym mężczyzną.
  • Stary zegarek kieszonkowy to przedmiot, który podarował Lily'emu Misono w ramach kontraktu z Servamp'em.
  • W pierwszym sondażu popularności zajął 9 miejsce z 1470 głosami.
  • Jego ulubionym napojem jest Café au lait.
  • Jego hobby to oglądanie filmów, w szczególności filmów romantycznych.
  • On pali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki